nytt i garderoben!

Var en sväng till Hööks idag och inhandlade lite saker ska dit igen på måndag mest troligt? Ska köpa ett nytt schabrak till Hamrex då har redan spanat ut ett riktigt snyggt schabrak som är svart och rött. Han ser så himla fin ut i rött. Ska be Sannah komma och fota oss direkt det blir varmtni har ju inte fått se någonting av mig och Hamrex i ridningen!
Han är en saga att rida + att han är helt oförstört så finns mycket att göra på den hästen och kommer göra han till helt min egen, kommer skola han efter mig. Har hunnit rätt så långt med han faktiskt.
Detta var vad jag köpte:

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du häst saker i din kläd garderob? mysigt värre

2012-02-04 @ 13:44:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback