Hästvärlden och modevärlden, lika som bär

Har tänkt på en sak, modevärlden och hästvärlden  är väldigt lika. I modevärlden måste man trycka ner alla andra för att själv bli bäst och samma sak är inom hästvärlden, alla tror att dom är experter och hackar ner på varandra genom att slänga ut kommentarer som "fan vad hon har fötterna konstigt" eller "kolla vad hon drar hästen i munnen" hemskt hur ni kan försöka trycka ihop någon men fula kommentarer oftast så att dom det är riktat åt hör!
Tillslut blir det ju lixom som att man tror att man är så "jävla dålig"
.
Var snälla med varandra och ge beröm istället! Tro mig jag vet hur det är att aldrig få höra beröm..har haft det tufft med Rosa och ingen trodde på oss men jag ignorerade bara allt och försökte fokusera på mitt så alla ni där ute som aldrig får höra någonting bra om hur du rider eller liknande. Fokusera på ditt och skit i avunsjuka om kring dig"

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-02-21 @ 14:26:39
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback