En riktig häst dag!

Fick aldrig nog av hästar idag först imorse kl 10:00 hade jag lektion med Rosa gick hyffsat bra faktiskt vi tränade skolskritt och fick till det riktigt bra men det hade kunna gå bättre men shit same kommer träna det nu hela denna vecka. Iallfall så då jag var klar med Rosa så for jag och Ida och red ut tillsammans med Hampan och Breave Heart. Var helmysigt vi stötte till och med på en lite smått förvirrad ren men hästarna är ju van med dom så dom bryr sig inte ;) Då vi kom och galopperade så såg vi att det blev som en liten uppförsbacke men det vosade sig vara världens driva med PUDERSNÖ! så ida hon försvann ner i den drivan eller ja iallafall hennes häst HAHA huvudstupa ner i snön tur så satt hon iallfall kvar dom här akademiska sadlarna är toppen bra ;)
Sen åkte jag till Daniel var lixom fortfarande sugen att göra någonting med hästar så vi tog 2 av deras hästar och for på en långritt,HÄRLIGT MÅ JAG SÄGA! hann bli mycket snack och skratt på den turen :) Hoppas nu också haft en härlig dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback