dålig uppdatering - jo jag vet..

Har inte kunna blogga så mycket i veckan  för har varit med pojkvännen + att jag har haft 300 prov så har bara kunna sitta inne och träna,träna,träna. Men red Rosa igår för första gången på ca 2 veckor har varit -30 varje dag så har bara myst i stallet med hästarna men har ändå hunnit förfrysa näsan 2 ggr,, Iallafall så gick det jätte bra,
testade ju mina nya westerntyglar och kan konstatera och dom var lite väl långa men ska fixa det. Rosa gick iallafall jätte bra.
Mamma skulle vara gullig och köpa "fuskfårskinn" till hamrex sadel idag, ska sy ett överdrag till den sadeln och på tal om Hamrex så tänkte jag trava med han då jag kommer hem för slutar tidigt idag så ska fara en låååång sväng för han är helt hyper då han inte fått vara ut på så länge och att rida han idag står verkligen inte på listan för då kommer jag verkligen åka av.
inte så jävla söt ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback