Att spegla av varandra

Många säger att jag och min häst Rosa är gjorda för varandra. Vi vill ha det bästa kosta vad det kosta vill. Vi båda är vinnarskallar. Vi båda är ganska svåra att förstå sig på ibland. Och vi älskar att vara med varandra, och det finns så mycket mer gör gör oss lika som inte riktigt går att besriva. Det är bara jag som kan förstå henne och bara hon som kan förstå mig.
Hon kom till mig när jag inte mådde helt ok och har verkligen fått mig att sätta upp mål och förstå att
om man inte ger upp finns det alltid dörrar som öppnar sig för en.
Min intruktör, min familj, mina vänner och pojkvän säger alla att min häst
verkligen speglar av sig av mig. Vi 2 tror jag är gjorda för varandra och det
var ödet som bestämde att vi 2 ska vara tillsammans oavsett vad!
Så om jag skulle ha varit en häst skulle jag ha varit Rosa utan tvekan.
När jag är med henne är jag hel. Tror ingen någonsin kommer kunna förstå min och Rosas relation.

 
/Juliah

Kommentarer
Postat av: Irmeli.N

Har du ridit akademiskt?:D Vad är din åsikt och erfarenhet av det ?:D
Kram irmeli

2013-01-02 @ 06:32:22
URL: http://fotomuppis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback