6 månader



♥♥♥

I lördags hade jag haft Flisan i ett halvår (kunde inte skriva då för hade inget internet).
Under dom 6 månaderna jag haft henne har jag frågat mig själv ett par gånger "Varför?"
Varför köpte jag inte en helt färdigutbildad häst istället för ett varmblod.
Men det är något som jag verkligen inte ångrar, det beslutet kommer jag aldrig någonsin att ångra heller.
Det sa bara "klick" när jag prövred henne, jag visste att det var henne jag ville ha, trots att jag visste hur jobbigt det skulle bli.
Har tänkt så många gånger på att bara ge upp under dom här månaderna, men måste ha tålamod.
Under den här korta tiden så har hon blivit en helt annan häst, jag känner knappt igen henne själv..
Fast än är det en låååååång väg kvar.
Hon kanske driver mig till vansinne ibland men jag älskar henne så ändå.
 
/Sannah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback