Gårdagens perfekta pass

Gårdagens ridpass var helt jävla underbart. Allt går så himla mycket bättre när jag har på musik.
Så blev ett helt pass med skrillex som uppvärmning så man fick upp lite tempo i passagen. 
Sen lite lugnare med t,ex riverflows in you och time to say godbye. Mamma och pappa stod och kollade på mitt intensiva dressyrpass. Avslutade med galoppiruetter och terre á terre. 
När jag var klar kom pappa fram till mig och sa att han blev helt tårögd av att se mig och Rose utföra ett sånt fint dressyrprogram i akademisk klass. Var glad som aldrig förr efter det.!
 
Sen hade jag psykträning med Hamrex och musik stod på det passet så drog på med massa musik och travade runt på ridbanan allt funkade kanon! Trodde han skulle bli rädd för musiken men bryr han sig inte om skrillex på hög volym så bryr han sig inte om lite country på westerntävlingarna ;)
 
Har dock INGA bilder sen igår men kan bjuda på en gammal :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback