Svar på tal!

Svar: Jag har en häst som varit exakt lika dan då jag köpte honom. Det jag gjorde som funkade var att jag red mycket på volter och då han vinklade öronen bakåt mot mig och smög mig ut ur volten på fyrkantsspåret. Men ville ha ännu lite mer samspel mellan mig och hästen så jag började markarbeta i paddocken för att få hästen att bli mer fokuserad på mig. Och det gjorde susen. Jag vet inte vad det kan vara som gör din häst ofokuserad eftersom jag inte vet vad som finns runt din paddock men om det är andra hästar så låt din häst gå och hälsa på dom så kanske han inte tycker att dom är mindre intressanta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback